underbar dag!

Heeej!

Idag var det ju skola som vanligt från 8 till 12, sen så tog jag ju en sväng på stan och köpte linsvätska till mamma och mitt halsband som jag visade i inlägget nedan. Sen så bar det av hemåt för att lägga sig ute i det helt underbara vädret, sen så har jag gått en massa rundor med min hund Chivas och bara haft det underbart. Ikväll blir det väl inget speciellt men imorgon ska jag ju upp tidigt och iväg för att åka ner till Lund och kolla på mina tjejor! =)
Är det konstigt att jag fortfarande kallar dem mina tjejor trots att jag slutade tidigare i år!? Jag tycker inte det och hoppas ingen där tycker det är fel heller. De ska nämligen tväla JSM och jag ville så gärna se så jag kommer att åka med Tildas föräldrar ner och heja på dem. Det är bara kval imorgon men jag kommer se på de då jag kommer att jobba på söndag.
Kameran åker med imorgon så det kommer nog att komma en massa bilder här sen då gymnastiken fortfarande ligger väldigt nrma hjärtat och kommer nog alltid att göra. Nä, nu blir det mat här hemma. Skriver mer sen och imorgon blir det nog dåligt med bloggnng då jag kommer att vara borta hela dagen.


Bilden är då vi kom två på J-cupen förra året. Då tränade jag fortfarande och kan ju medge att jag saknar det då och då.

Love E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0