råkade somna..

heej!!


Äntligen är jag hemma igen, efter en dag i skolan, en runda på stan och sen bio med bästa. Idag hade vi som sagt nationella i engelska sen så fick vi en håla och då medans Erika och Bea jobbade med annat så råkade jag somna där på ett par stolar. Det är typ typiskt mig, jag som faktiskt fått sova hela natten i natt. Men efter det så var det ju vanlig skola som vanligt sen blev det fika med bästa Erika på espresso house och sen så tog vi och kallade runt på stan och sedan gick vi på bio. Vi så Män som hatar kvinnor och den var jättebra. Under filmen så såg jag på Erika och hon satt och kollade genom sin sjal när det var läskigt, så himla gulligt. Men den var ganska läskig då och då men jättebra. Nu så blir det att hoppa in i duschen sen blir det en film med. Imorgon blir det Ullared, Gekås med klassen. Då blir det en massa godis med. Nä, nu började DHW igen så ska kolla på det.



Love E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0