nya brillor!

Heej!

Idag blev det ju Gekås med klassen och det blev mest bra att ha saker sen lite annat till mamma och min syster. Sen så var vi inne på ett MQ-outlet och hittade ett par coola nya brillor, liknar lite Rayban fast det är typ wayfares tror jag. Nu idag så blir det duscha efter denna underbara dag, sen kolla Grey's och sen sova. Imorgon är det Valborg, vet inte riktigt vad som händer men hopppas på något bra. Nä, nu blir det mat här hemma men först en bild på glasögonen och sen en med den outfit som kom på då jag kom hem och cyklade till pappa.



Känns lite konstigt att lägga upp en bild med bara ben då mina ben är det jag har mest komplex för, men det ska jag ju vända och att jag gör detta visar på kanske lite bättre självförtroende.
Det är bra för denna sommaren ska jag inte ha bad-shorts på mig utan bara bikini och då krävs ju mitt självförtroende så hoppas det fortsätter i denna riktningen.

Love E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0