nu är det äntligen vår!

Heej !


Nu är jag hemma och har precis ätit lite. Var ute med mamma innan och spelade lite golf och sen när vi kom hemm så var det min tur att laga mat idag. Det blev en pasta sallad med kyckling (den var varm). Riktigt gott var det, och det tyckte hela familjen också =) Nu ska jag snart hoppa in i duschen snabbt och sen ska jag inte göra så mycket mer ikväll mer än att packa till imorgon då jag direkt efter skolan ska med Bea hem för senare på kvällen blir det festligheter =)
Det ser jag fram emot.

Men måste nämna hur underbart vädret var idag, det blev så att jag Josse och Bea köpte lite mat eller inte Bea för hon åt glass och satte oss på torget och bara njöt! Helt underbart, nu måste det bara hålla i sig så sommaren kan komma snabbt. Men nu är det dags för duschen.



Love E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0