lite slingor och lite shopping!

Heej!


Idag efter skolan tog jag en snabb lunch med min far sen så sprang jag lite lätt till frisören och har lagt lite lätta ljusa slingor i mitt hår. Det är ingen större skillnad men håret är finare och mer vårigt nu. Jag är nöjd iaf, efter att ha varit hos frisören kollade jag runt lite på stan och hittade en enkel men mycket snygg sjal. Lägger in bild på den nedan. Sen så åkte jag hem gick en lång promenad med Chivas och sen fixade jag lite mat, det blev soppa och en lite macka.
Men nu lite före och efter bilder.

Detta är före,( dock inte tagen idag)!



Detta är efter och en bild då jag har folie i hela håret!

Jag tycker man ser skillnaden lite iaf, det blev som jag ville iaf.
Vad säger ni, är det lite vårigare/sommrigare!?
Sen så var det ju sjalen jag köpte med, den kommer från MQ!


Nä, nu ska jag ut med hunden igen. Skriver mer sen.

Love E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0