körlektion!

Heej !


Just nu sitter jag på min information och layout lektion men den är snart slut och då har vi en lektion till sen så är det slut för dagen. Jag hade ju körlektion och den gick bra trots att jag var så nervös. Min körskole lärare Åke var riktigt rolig och jag tror att det kommer att gå finfnint med mitt körkort nu, eller hoppas det iaf. Jag bokade även in två lektioner till men upptäckte nu att jag har frisör tid en av lektionerna så nu måste jag boka om den. Det har varit svårt för mig att få min frisörtid så byter hellre körlektionen för denna gång. Men det fann samma tid veckan efter så den får jag väl ta. Får fixa det efter skolan så jag slipper krångla och glömma bort att lösa det sen.
Men nu hinner jag inte skriva mer, vi ska gå igenom lite inför våran redovisning som vi ska ha lektionen efter.


Love E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0