kamera sladden är borta !

Heej alla!


Sorry för dålig bloggning idag men jag har varit i skolan som vanligt sen fikade jag med min syster och pappa. Mysigt var det, sen så drog jag vidare till gymnastiken för att kolla på tjejerna. De körde väldigt bra och på lördag ska de tävla JSM och då hoppas jag på att befinna mig där ( bra att jag skrev för det påminnde mig att ringa Tildas föräldrar som jag förhoppningsvis ska åka med ner ). Jag vill så gärna se dem, det var så länge sedan jag så dem tävla.
Men nu måste jag se till att ringa och leta upp min sladd som är borta. Jag som tänkte slänga in en dagens och allt, jaja den dycker väl upp snart.

Love E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0