i skolan!

Just nu sitter jag i skolan och har precis börjat, vi väntar dock på resten av klassen då hälften av oss saknas. Fast nu börjar det rullar in folk så snart får vi nog börja jobba.
Idag fick jag en gladnyhet av en klasskompis som sa att jag nummera alltid kommer sluta 12 på fredagar, *överlycklig*!
Jag har ju alltid slutat 16.30 innan på fredagar med en härlig 3 timmars håla innan min sista lektion. Men nu när den sista inte längre komemr att finnas på fredagar av olika skäl, inte mig emot iaf. Så nu slutar jag 12 idag och imorgon! Helt plötsligt blev mitt schemma så mycket bättre och vilket ger mig bara 3 hålor i veckan. Innan var det fyra med den värsta imorgon så det är skönt.
Idag ska jag inte göra mer än att gå i skolan, kolla lite snabbt på stan och sen kanske ta en latte. =)
Men nu är det dags att börja jobba.

Love E - det börjar bli bra nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0