I skolan!

Heej !


Just nu sitter jag i skolan, Har varit här sen 08.00 imorse men då hade vi yrkesmässa något man kunde skippat. Sen så hade vi 2 timmars håla så jag och Josse åkte in till stan och åt en macka. Sen så åkte Josse hem för hon var "sjuk" och jag åkte tillbaks till skolan där jag är nu. Snart så slutar denna lektion, helt onödig var den om man frågar mig. Sen så ska jag ju på UF men det är bara jag i mitt "företag" där så det blir nog att jag är där i typ en halvtimme och gör typ inget.

Och på tal om pingviner som jag säger ( är det bara jag som säger så då man ska plötsligt byta ämne!? ) så har Erika och Bea anlänt hem nu och är just nu på väg hem eller kanske till´och med hemma nu *lycka*. Men jag får inte träffa dem förens imorgon, snacka om att jag längtar tills dess.  Om ni inte har varit ifrån era bästa vänner i nästan 3 veckor så förstår ni nog inte hur jäkla ( ursäkta språket ) jobbigt det är, för mig var det som ett helvete där jag inte kunde ringa mina bästa vänner när det var som jobbigast inte ens skicka ett sms då man bara vill säga något som ingen annan ska göra. Jag trodde flera gånger jag skulle få nervsammanbrott eller panikångest för att jag inte kunde få prata med dem. Detta är bland det jobbigaste jag gjort och vill aldrig var med om det igen, iaf inte så länge.Men nu är de hemma och nu kommer allt blir perfekt, btw tjejer lunch eller något nästa vecka tillsammans!? det var ju så länge sen! 
Men nu ska vi stänga av här. Ha det bra alla så skriver jag mer sen.


Love E

Kommentarer
Postat av: Bea

Ja men nu är vi hemma nu behöver du inte vara rädd längre (a) <3

2009-04-22 @ 15:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0