en sjukt seg fredagskväll!

usch fy och blä för denna fredagskväll, inget kul alls. Vi han inte ens sätta på en film, vi började se på singing bee sen somnade mina föräldrar i soffan. Så nu sitter jag här igen och ska snart krypa ner i sängen faktiskt och kolla på en film själv och skriva på mitt arbete. För konstigt nog så kan jag plugga vid den här tiden utan problem, men det är väl bra antar jag för då får jag väl klart mitt arbete snart. Inte för det är så mycket kvar, men sen kommer ju finslipningen på hela arbetet med. Nä, nu ska jag nog ta och sminka av mig också. Har precis hoppat i min pyjams =)


Jag är så het i min pyjamas, haha eller inte! men det gäller ju att bjuda på sig själv, eller vad sager ni!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0