duktig idag!

Heeej!

Just nu sitter jag på lektion men vi slutar om 10 min och då ska jag cykla in till stan och ha körlektion.
Jag har nämligen varit duktig och cyklat till skolan idag =) det är nästan hela 1,5 mil så, dock så var det ganska kallt men det gick. Tror inte jag ska fortsätta cykla än för det var lite för kallt men när det är tillräckligt varmt på morgonen med så ska jag göra det. förra året då jag gjorde det så trodde mamma att jag bara skulle klara första dagen men jag höll ut i två månader tills sommarlovet började. Jag ska vara lika duktig i år hade jag tänkt.
Idag cyklade jag mest också för att jag skulle hinna till min körlektion som börjar 13.40 idag. Hade jag tagit bussen så hade jag blivit sen men nu hinner jag i tid eller borde iaf. Idag ska jag nog backa runt hörn, får väl hoppas det går bra.
Men nu ska jag stänga ner här.  Skriver mer när jag väl är hemma igen.

Love E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0