dags för lite sömn innan resan!

Heej igen!


Nu är det dags för mig att sova. Imorgon ska jag upp vid halv fem och bilen åka vid fem. Kommer bli jobbigt att gå upp så tidigt men jag kan klara det. Har inte problem med tidiga tider så. Och sen så går det för jag ska köra lite, inte i början men efter ett tag så jag får köra typ 2 eller 3 timmar och öva lite på min körning. Men imorgon åker jag som sagt till sälen men är inte säker än om min dator ska få följa med eller inte. Annars så kommer det kasnke bli något mobil inlägg eller så, måste bara fixa det men jag vet inte om jag hinner. Ni märker nog hur det blir. Annars är jag tillbaks på fredag. =)

Nu när jag ändå är inne på att åka iväg så träffade jag Bea för ssta gången idag innan hon åker iväg- Igår skrev jag ju om Erika som åker tillsammans med Bea och deras tränibgsgrupp till USA. Jag hade gärna följt med, lägnge sedan man var i USA nu. Sen så kommer jag sakna mina tjejor jättemycket. Vad ska man göra om man inte kan ringa sin bästa vän  på 3 veckor då man behöver prata. För jag kommer inte träffa min bäta vän på ca: eller ja det är typ 3 veckor. Jag förstår inte hur jag ska överleva, men jag måste. Säger bara till dig Erika, london!?, gbg! och sommaren -09 med resten av BJEE kommer bli bäst för att du finns!!!  Nä, nu är det dags för mig att sova.



Love E - se upp i backen och på vägen imorgon då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0