Vi går inte under...

Nu sa precis vår lärare att jorden inte kommer gå under men att projektet har lyckats. De har typ lyckats återskapa 
Big ben så det är väl skönt att veta att vi troligtvis eller nästan helt säkert inte kommer att dö. Men det finns ju dock fortfarande risk för biverkningar av detta men det äör ju det som de vet säkert efter den 22 oktober typ. Men jag tror ju att om de inte hände något nu så kommer det ju inte hända sen, tror jag iaf så nu känns det ju säkrare!
Så tack och nu så hoppas jag att de inte tänker fortsätta att hålla på så här och riskera liv och vår planet som i det nuvarande är den ända planet där vi kan leva..
Men bara för att inte världen går under så betyder inte det att jag inte älskar min vänner, för det gör jag till tusen!!


// Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0