Lördag!

Nu sitter jag här hos pappa förengångsskull kanske jag ska säga. Jag är ju inte här så ofta.
Men för att sammanfatta denna dag/kväll.
Den började med att efter jag hade varit ute att gått som jag skrev innan så hoppade jag snabbt in i duschen. Sen fick jag typ springa ner till bussen som vanligt är jag alltid ute i sista stund men som vanligt var bussen sen. Sen kom jag hit till pappa och satte mig och såg någon film som gick på tv:n sen så blev det bussen in till stan för där skulle jag möta upp pappa och Ann med flera för vi skulle äta. Vi åt på Capri och jag åt pizza och så delade jag på en bananasplit med *mums*! Sen så blev det en taxi hem och nu sitter jag här. Måste säga att min helg har varit en mycket lugn helg.
Men nästa helg är däremot helt full så får väl ta och ladda till den :P
Men nu ska jag snart sova, av någon aledning är jag jättetrött.
Så god natt!

Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0