Ut och gå!

Nu har jag varit iväg och titta på skor. Hittade tre par men köpte dem inte för de får pappa göra så kommer jag få den som present är jag fyller år :D
Men det var ju tre par då, ett par pumps, ett par andra skor med liten klack och ett par Uggs. Hur mysiga som helst.
Vet inte om pappa köper alla men jag kommer iaf kräva två för de var så snygga.
Men nu ska jag inte sitta inne längre, har ju precis ätit så tänkte att jag skulle gå en lång runda nu med Chivas och sen hoppa in i duschen och sen sätta mig på bussen hem till pappa.
Vi kanske ska gå ut och äta ikväll, mys i så fall.
Men nu ska jag inte lata mig mer, utan ut och gå minst en timme får det bli iaf!


Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0