UF kick off idag..

Nu sitter jag här i soffan med mamma och Frida.
 Vi kollar lite på lyxfällan och vem kan slå filip och fredrik.
Men nog om det.  Idag var det ju Kick off för Uf på teatern här i Halmstad.
Det var kanske inte det roligaste men sen så gick vi ju även upp på scen och då slog mina nerver in, jag sa inte så mtcket men fan vad jag skakade. Jajaj, det var iaf bra att jag gjorde det överhuvudtaget med mina nerver. MAn får ju jobba i steg med det. Men nu ska jag gå för jag ska fixa lite och tänkte ta mig en knäckemacka med! =)
Måste även önska Emma krya på din fot och att nästa vecka då gipset åker av att de ger dig bra nyheter för det behöver vi alla inför J-Cupen!
Ha det bäst!

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0