Time heals everything?

Jaha, idag är det ju tisdag och jag steg upp tidigt imorse för vi hade styrelsemöte med våran rådgivare om företaget.
Efter det så köpte jag ett par trikåer för jag behövde nya så det var ju bra. Det är ju tävling till helgen, ganska liten men att få köra igenom hopp och fristående känns bra =)
Men iaf, när jag kom hem så åkte jag med mamma och hjälpte henne att handla och fixa lite allmänt :P
Sen när vi kom hem så gick jag och la mig och såg på en film men råkade visst somna, men vakande av att Johan kommer in och frågar efter en laddare.
Jaja, men den stunden jag fick sova var bra iaf för det behövdes. Det känns som jag sover för lite just nu och stressar som en galining vilket nog gör min huvudvärk och lite annat.
Men som tur var hade jag ju träning idag och på träningarna kan man ju verkligen släppa allt och det är så skönt. För när man tränar måste man ju vara koncentrerad så man inte kraschlandar eller något sånt.
Jaja, nu kollar jag lite Idol sen blir det att jag kommer se på de desperata hemmafruarna som det blir på svenska.


Puss på er
.                                                                                                                                                                                                                          .

  Forgive sounds good, forget I'm not sure I could, they say time helas everything but I'm still wating....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0