Söndag!

Go'morgon allesammans!
Nu sitter jag nerkurrad i min säng hos pappa. Har precis ätit frukost och ska snart byta om och lite så tänkte jag.
För på dagens agenda står det:
11.00 - 13.00 Plugga matte och fixa mig
13.00 - ? Åka och köpa skorna
? - 16.00 Plugga igen
16.00 - 18.30 Träna
         Äntligen säger jag för har ju inte fått träna på hela veckan för halsont och sånt skit.
18.30 - ? Duscha, äta, plugga och sen lir det säkert en massa annat med som jag inte vet för så brukar det bli.

Ha det bäst, för vet inte om jag bloggar mer idag beror på om jag sätter matten lätt vilket jag borde för jag kunde den klart på lektionen i fredags så. Men man vet ju aldrig, jag har ju typ världens sämsta minne men detta ska nog sätta sig.

så Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0