Plugg, plugg, plugg...

Nu sitter jag här nerkurrad i sängen med bokken som jag läser i svenskan. Tänkte nämligen läsa ut den skriva allt om den innan alla prov börjar så har man chekat av den på listan iaf.
Men har ju typ bara ter hundra sidor kvar eller så det är nog bra för mig att läsa lite. Sen måste jag även skriva en affärsidé till praktiskmarknadsföring. Men tänkte att man typ kan ta den som är till vårt riktiga företag.
Sen måste jag även berätta att idag var det ju bara företagsekonomi i skolan för datorkunskapen var inställd sen så fixade jag, Erika och Bea det med företaget som var knasigt. Så det blev Candela men med en punkt så företaget heter nu Candela. UF, vilket är lite bra för vi kan ju göra något kul av den punkten.
Idag efter allt så käkade jag kinamat med Erika, Bea och Josse *mums*
Men nu är det plugga som gäller!

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Fin blogg du har.

2008-09-18 @ 18:39:33
URL: http://www.jessi.se
Postat av: Bea

det var mycket gott hahah, men fick en skratt attack när vi åt glassen haha :D <3

2008-09-18 @ 21:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0