Plugg, plugg och plugg..

Aldrig tar pluggandet slut. Ska snart fortsätta plugga men tänkte bara skriva av mig lite först.
Idag så var det skola som vanligt men på matten så hade vi prov på ett delkapitel och det kändes bra. Svarade på allt, hade en annorlunda uträkning på någon men fick samma svar som de andra så då borde de ju gått på det sättet med. Men nog om matten, idag på idrotten var vi och simmade. Jag livräddade Josse och hon mig. Dock så blev jag som ett russin efter men det får man ta. Sen så åkte jag in till stan och kollade lite på jeans, hittade ett par på Gina tricot som var fina. Dessa är det då meningen att min pappa ska ge mig på min födelsedag om 6 dagar. Lägger in en bild så får ni gärna säga vad ni tycker om dem ( ursäkta kvaliten på bilden men den är tagen med min usla mobil så)
Men här är iaf jeansen
Vad tycks? ska jag be pappa köpa dem eller leta vidare?

Men nu blir det dags för plugg igen!

Puss på er!


                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0