Onsdag!

Nu sitter jag och glor lite på tv men ska snart gå ner och äta. Idag känner jag mig ganska duktig flr jag var ute och gick en timme innan. Gick nere vid havet, ljuset och allt var helt perfekt så det var en mysig runda med Chivas idag. Hann till och med sätta mig en liten stund på stranden, med rätt låt och allt så var det riktigt skönt att bara få släppa alla tankar och allt. Men nu ska vi snart käka och sen även äta lite kladdkaka som jag gjorde innan. Sen ska jag även vara lite duktig att plugga idag med. För måste verkligen klara alla prov som kommer nu och de är ganska måmnga tajt på varandra så.
Men nu ropar mamma att maten är klar så det är väl bara att springa ner och äta då.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0