Måndag

Oj, igår var det en dag då jag inte orkade skriva i min blogg alls. Men iadg är jag på humör igen eller vad man ska säga. 
 Just nu sitter jag här och har praktiskmarknadsföring. Jag och Erika ska snart jobba med de sista uppgifterna.

Men justb det skulle säga om träningen igår var att det gick ganska bra men att mina knän har börjat spöka så nu ska jag till en läkare som är bra på idrottsskador och sånt. Sen så ska jag nog få inlägg i mina skor med. Jobbigt allt blev nu känns det som. Men nu ska jag vara duktig och hjälpa Erika med vår uppgift sen så ska jag läsa lite i min bok med som ligger brevid mig. Är snart klar med den så jag kan börja med alla uppgifter till den.
Men ha det bäst så länge så bloggar jag säkert lite när jag kommer hem, vilket blir ganska sent för jag ska leta efter jeans i stan idag. Ska nämligen få det av pappa i present om han nu inte glömmer igen att den är på söndag.


Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0