Kreativ har jag varit nu!

Nu sitter jag här och har grymt tråkig funderar på att gå en runda med Chivas nu för det känns som jag behöver frisk luft.
Men maten idag var väl god, vi har sjungt sing star blev jag och syrran mot mamma och johan. Vi vann så klart!
Men sa ju till Erika och Bea att jag skulle visa resultatet av hur kreativ jag var när jag dekorerade våran pärm och skrev Candela på den för det är vad vi heter.
Så här kommer några bilder på den!



Så Bea och Erika vad tycks!?


Men nu ska jag ut och gå!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Bea

Det blev ju skit bra :D :D :D bra gjort! <3

2008-09-19 @ 21:33:47
Postat av: Erika

Fint fint du gumman <33 You rock!

2008-09-19 @ 22:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0