jordens undergång?

Idag börjar ju projektet som kan komma till att bli jordens undergång. :S
Klockan nio imorse cirkus började de projektet som kan komma till attb bli jordens undergång..
Och om det händer något så har de typ skapat ett svart håll och där kommer typ jorden "slukas" in och då komemr vi dö långsammt och plågsamt..
Men det är ju bara att vänta och se men jag blir lite förbannad att de vill testa och se om det är så här jorden kom till och riskera allt, dock så tror jag ju inte att det det är så stor risk för jag tror inte att de vill dö själva så men man vet aldrig men jag håller tummarna för att försöket misslyckas..
Men nu får vi hoppas att det inte blir något men om så måste jag säga att jag har
världens bästa vänner och ni vet vilka ni är!!! Älskar er!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill inte dö..

LOVE YOU MY FRIEND <33

2008-09-10 @ 11:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0