I skolan...

Nu sitter jag i skolan på sista lektionen och väntar på att den ska ta slut, men det är ju ett tag tills dess. För att vara exakt en och en halvtimme kvar. Och vi har lite panik, för vi har inget namn på vårt företag och det måste vi komma på snart.
Helst ska de ju börja på en bokstav som kommer tidigt i alfabetet för då kommer man ju långt upp på listan.
Så har ni något förslag på naman så skriv för vi behöver förslag, för i våra heads står det still.
Men idag har jag och Erika varit och ätit inne i stan :P det fick bli kinesmat idag.
Mums och glass på det med, så nu rullar vi fram.
Men nu har den lilla filuren satt sig på ett tåg på väg ner till lund och lämnat mig och Bea till att sköta företaget och fixa med det under dagens lektionen.  Men nä, nu ska jag ioch Bea ta oss i kragen och komma på ett namn och och börja på affärsidén. Så önska oss lycka till, :P


// Evelina

Kommentarer
Postat av: Erika

Mumma på kinaresturang <33

2008-09-10 @ 11:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0