Huvudvärk..

Nu sitter jag här och pratar med en massa och får lite för lite läxa gjort men den måste göras för imorgon måste jag sätta dessa grejor på läxförhöret. :P
Men det värsta är att jag har huvudvärk och är rädd att jag håller på att få feber med och det vill jag verkligen inte, för jag orkar inte vara sjuk för snart kommer det en massa prov och så och då vill man inte missat för mycket av genomgångarna.
Men nu ska jag plugga så jag kan somna tidigt ikväll för jag behöver mina 9 timmars sömn för de har jag inte fått på länge så.

Men idag på hållan som vi hade jag och Josse väldigt kul som ni ser! Josse målade på min hand, mycket fint tycker jag =) Imorgon skulle jag få något nytt på handen eller så =)

(Jag träningsredo, borde kanske springa en runda? :S  )



// Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0