hatar bussar!

Hej alla!
Nu sitter vi här och ska som vanligt jobba med parktiskmarknadsföring men gör även en massa annat som vi inte ska :P
Idag så började det med att jag gick ner till bussen och väntade skit länge, sen kom det en buss och så satte jag mig på den. Men ganska snart märker jag att detta är fel buss. Detta är inte min direkt buss till skolan utan att detta var den bussen som går efter och går en omväg. Då visade det sig att den bussen jag skulle åkt med hade startat på fel ställe och kört lite fel vilket gjorde att den bussen jag åkte med kom före. Så den bussen som jag skulle åkt med kom hela 20 minuter sen och den jag kom på var 10 minuter sen. Fy, vad sur jag blev. Men hann till skolan men det var precis men det hade ju inte varit mitt fel iaf.
Jaja, kom till skolan iaf, och idag får detta bli min sista lektion. Har egentligen idrott efter detta men jag är så sjukt trött och mår inte så bra. Kanske beror på helgen eller att jag inte riktigt åt ordentligt för det var inte god mat i skolan.
Jajaj, sen ikväll så kommer farmor och de hem till oss och ska fira mig för idag är pappa hemma och nu vet han att det var igår jag fyllde år och inte idag. Hur kan han glömma min födelsedag? :O
Men så har jag ingen dator där men det kanske går att låna de som ändå bara står där.
Men nu ska jag jobba vidare. Måste göra klart och sen sjukanäla mig och Josse som jag tror känner samma som jag. 

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0