Go'natt

Nu blir det ett sista inlägg innan jag hoppar ner i sängen. Känns som om jag behöver en god natts sömn i och med att min dag imorgon börjar halv tio i skolan och slutar halv fem. Det är lite jobbigt men det får man ta. Detta är ju som en vanlig arbetsdag för många så. Men vi har ju småföretagande sista timmen och det är kul speciellt nu när regestreringen nästan är klar, vi ska ringa och boka möte imorgon med vår rådgivare tänkte vi. Och förhoppningsvis även kunna boka in ett möte med banken nästa vecka. Så att vi kan få det konto som vi kan få men då gäller det ju även att vi fått in lite pengar vilket vi har börjat fixa med. Jag har tillexempel idag skrivit ut lite fler riskkapitalssedlar och pratat med mamma och Johan. Så nu ska vi bara hitta de som tror på oss och vår affärsidé. 
Men nu blir det sängen för mig, ska nog läsa lite till innan jag somnar med. 

Puss på er 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0