Godmorgon!

Min hals är fortfarande kass om inte lite värre så tror inte det blir träning idag för mamma säger som alltid "du ska inte träna med halsont" vilket jag vet och inte tänker göra. Men nu måste jag fixa mig har bara hoppat i lite kläder och om en 45 minuter gå bussen men jag som satte mig i sängen igen orkar inte gå upp.
Men nu måste jag snart om jag ska hinna fixa allt som jag skulle idag innan skolan..
Men på dagens agenda står det:
10.35 - 12.00 Företagsekonomi B
12.00 - 12.30 Lunch
12.35 - 14.50 Datorkunskap
Datorkunskapen är inställd idag så vet inte om jag äter på skolan med tanke på vad de brukr severa oss men men. Idag måste jag nog börja leta efter jeans som jag vill ha när jag nu snart fyller år. För det är ju typ bara 11 eller 19 dagar kvar nu och jag vet inte alls vad jag vill ha. Men nu måste jag gå.

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0