God morgon!

Nu sitter jag vid mitt höga bord och äter frukost. Idag kände jag lite halsont när jag vaknade och ville ha något varmt men inte te eller kaffe så jag gjorde varmchoklad och en god macka. *mums*
Ska nog läsa datorkunskapen snart igen för det är ju imon och jag fattar typ inget, men det ska gå!
Får plugga på raster och innan träningen och efterträningen med.
Men nu måste jag sätta fart så jag hinner allt innan jag springer till bussen!
Men innan jag går slänger jag in dagens outfit!

Jeans - Replay
Svart kofta - från gina tricot
Tröja - har fått från mamma så vet inte
Skor - Stövlar   (inte med på bild)
Väska - D & G (inte med på bild)

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0