En vanlig onsdagsmorgon!

Nu siiter jag här har precis ätit frukost och klätt på mig men som vanligt ringde klockan idag på halv sex men så som jag gör är alltid att klicka en gång så ringer den tio minuter senare igen. Men idag gjorde jag detta typ fyra gånger vilket blev sammanlagt 40 minuter och då fick jag panik slag och trodde att klockan var mer än den var (för nu var den ju bara tio över sex ) Så hoppade jag upp ur sängen och sminkade mig i racerfart och klädde på mig lite lätt och hämtade frukost men när jag kommer ner och nästan har ätit upp så ser jag att klockan bara är typ halv sju. Så då har jag stressat i onödan vilket är typiskt mig märker jag. För tydligen så stressar jag väldigt mycket nu har jag märkt. Men jaja, nu är klockan iaf tio i sju och jag ska snart klä på mig färdigt. Sen gå till bussen med. Har prov idag men känner inte att jag kommer klara det, eller så ska man ju inte säga men jag ska försöka.
För p.g.a allt igår så hade jag väldigt svårt att få in det sista i mitt huvud!
Vill också säga tack till ' the killers ' F2 som var helt underbara igår!
Men nu ska jag gå, hoppas eran dag har startat bättre än min!

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0