En snabb bloggis från skolan!

Nu sitter jag i skolan och har praktiskmarknadsföring. Jag och Erika håller just på med en uppgift men jag tog en liote paus och tänkte skriva lite.
Hela dagen idag har typ varit kaos. För jag hade satt klockan rätt imorse men första gången den ringde så tryckte jag en gång och då ringer den igen om tio minuter. Då den ringde andra gången råkade jag dubbel klicka på knappen så den stängdes av men inte tänkte jag på det. Så när klockan var åtta hörde jag hur mamma sprang in i rummet till min syster och sa att hon hade försovit sig för hon hade glömt att väcka henne, det var då jag fick syn på klockan. Den var åtta och om cirkus tjugo minuter skulle jag vara tvungen att lämna mitt hus för att gå till bussen. Så det blev riktigt stressigt imorse. Jag gjorde typ tusen saker samtidigt. Sminkade mig, slängde i mig en macka och allt som nu hör mina morgnar till. Men jag hann till bussen som självklart var försenad för jag hade stressat så för att komma i tid. är inte det typiskt att just de dagar man stressar och kommer i tid så är bussen sen. Och inte var det mycket folk på bussen heller, men men jag hann med bussen iaf. men nu måste jag och Erika fortsätta med uppgiften.

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0