Dagens!

Nu sitter jag här hemkommen från allt och ska snart äta. Ikväll beställde vi pizza men jag tog hamburgetallrik för jag är inte så förtjust i pizza men men. Ikväll vet jag inte riktigt vad som kommer hända, men är grymt sugen på att se en film och bara mysa för jag är grymt trött efter dagen och just för att den började så "bra" som den började så som jag skrev innan. Men nu kom Johan precis hem med maten .

Detta fick bli dagens outfit!

( vet att man inte ser så jättebra, men hann inte så tog en medans jag väntade på den försenade bussen!)
Svart klänning - (under den vita tröjan) Gina tricot
Vit tröja med tryck - Zara
Kofta - ingen anning om vad den kommer ifrån
Sjal - Bik bok
Leggins - H&M
Skor - Converse (syns dock inte)
Väska - D&G


Men som sagt, dags för mat nu.

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0