Arg och irriterad!

Gaaah, nu är jag så arg. Min lärare fick typ damp på mig Bea och Erika för att då våran mentorsdag är har vi styrelsemöte med våran rådgivare och banken. Hon kallade mentorsdagen helig vilket den långt ifrån är. Sen så om jag åker dit så kan jag inte träna och det går ju bara inte. Och speciellt inte nu när det kommer en massa stora tävlingar och så. Och speciellt inte då jag samma helg ska tävla och köra iaf igenom hopp och friståendet  för matta kan vi inte köra igenom då. Men det fattar inte hon, så fy vad arg och irriterad jag är nu. Men har iaf mamma på min sida för jag ska kunna träna inför tävlingarna. Så tack mamma. men nu ska vi jobba, har ju bara två lektioner men dock väldigt långa. Hörs efter min långa dag som följs av att handla mat till mig och min syster.

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Erika

Jaaa jävla inger så kommer hon sen och bara men ni sa ju att ni kunde ändra..

2008-09-28 @ 21:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0