17 år idag!

Jaa, då var det ett tag sen jag bloggade ju. Men idag så är det min födelsedag så Grattis till mig   =)
Men iaf, så vaknade jag och Bea och Erika ganska tidigt men vi hade kul iaf. Sen kom min kära familj och sjöng för mig.
Sen så blev det frukost och som beställt så var det pannkakor och våfflor med glass, grädde och sylt *mums*
Sen så åkte Erika och Bea hem då duschade jag och sen blev det träning. SOm gick jättebra satte alla mina dubbelhalvor ( två volter i luften med en halvskruv innan man landar) och sen så är jag nästa runt på salton med helskruv ( bakåtvolt med skruv) Nu är det bara att hålla i dtta och sätta salton med skruv till J-cupen och J-sm så =)
Men det ska jag fixa, sen så gick jag lite tidigare för vi skulle ut och äta. Vi åt på Pio , plankstek blev det * mums* med en väldigt god efterrätt och latte. Sen nu så åkte vi hem och Johan åkte till jobbet.
Ska nog se en film och sen sova, upp tidigt imorgon så : /
Men nu ska jag gå

Puss på er




Min dag i dag ju så blev två bilder från i slutet av sommaren!

Kommentarer
Postat av: Erika

GRATTIS !!

2008-09-28 @ 21:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0