Tisdag morgon!

Godmorgon!
Har nästan precis vaknat förutom du klockan ringde för jag skulle se hur jag mådde men det var som jag väntat mig, inte ett dugg bättre ! ;/
Så det blir ingen träning idag heller, det ger mig ju bara 4 träningar tills J-cupen. Lite nervöst men jag ska sätta det bakåt varvet och kanske dubbel pik halv. Sattsa på de träningarna som kommer och som jag kan var med på.
Men annars tjejor, kör hårt idag!
Men idag ska jag iaf till skolan och hämta lite papper och böcker. Sen ska jag tydligen lämna ut lit CV tyckte iaf mamma. Men det betyder att jag måste sminka och fixa mig men det får väl gå  :P
Men nu ska jag skriva om mitt CV för där står det 16 men nu är jag ju 17 =)
Kanske blir en dagens outfit idag för jag kommer ju då inte bara ha myskläder idag, hahah =)
Hoppas alla ni mår bättre än jag!

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0