Tisadg :D

Nu är klockan snart sju och jag ska snart äta. Tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg först.
Idag var jag uppe ganska tidigt för att vara på ett lov. Jag var upp redan vid halv nio för jag skulle hinna allting med Chivas och sånt innan det var dags att cykla till träningen. Sen väl på träningen så är det kurs i en av hallarna men vi kollade lite och det var bra. Jag tyckte iaf det. Så det blev bara lite mer än en timmes träning idag.
Lite synd för jag kan inte träna imorgon för jag ska träffa Bea och Josse  :D
Och sen får se hur jag hinner på torsdag men det lär jag väl göra.
Iaf, sen har jag inte gjort så mycket mer idag än att fixa min mat inför kvällen, tagit ett långt skönt bad har jag också hunnit med och läst igenom svenskan lite med. Duktigt av mig att plugga på lovet, inte för att jag har något val men så är det ibland.
Just nu kom Chivas (min hund) in i rummet med en leksak och vill att vi ska ha dragkamp eller något sånt. Så nu ska jag göra det i väntan på maten.
 
Puss på er ( från mig med just nu en massa överenergi! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0