Stressad stressad och åter igen stressad!

Jag är så grymt stressad För jag skulle först ha prov på fredag men nu ska jag hålla föredrag om mitt företag på Scandic här i Halmstad. Sen så ska jag till stadsbiblioteket och stå där och reprensentera UF vid deras monter och berätta om UF, och detta fick vi reda på idag så nu måste vi sätta ihop en power point presentation och skriva allt som vi ska säga med. Och som VD så är det jag som får börja men det är ju alltid lite lättare när det inte är så många som man känner så. Jag stod ju trots allt inför alla på teatern så klarar ju detta med säkert, och det är alltid bra att få öva extra. Så det gör att jag få ha prov imorgon men änåd det känns väl okej. Sen till helgen är det ju tävling och så måste jag plugga en massa med, just nu fattar jag inte hur jag ska hinna med allt, alltså är det bara stress stress just nu.
För idag så fick jag strycka svenskan och städa rummet för att hinna förbereda allt. Jaja, hoppas jag klarar detta annars vet jag inte vad som händer, blir ju typ att jag går in i väggen då och det skulle jag inte orka.
Men nu måste jag gå, pluggandet ropar för det måste ju göras

Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0