Söndag!

Nu har jag precis ätit lunch, fick bli lite pasta med sallad till. Orkade inte lägga ner så mycket tid på mat idag.
Snart måste jag springa ner och hämta en huvudvärks tablett för jag känner att den första jag tog börjar släppa lite nu så den dunkande huvudvärken är på väg tillbaks.
Iaf, igår var ganska kul, förutom en viss grej men det ska vi prata om imorgon.
Eller hur, Bea?
Vi får skrika på varandra men detta måste redas ut annars kommer det bara att ligga i luften och då blir det inte som det var. Så prata, prata , prata måste vi.
Men annars var kvällen i helhet bra, förlåt för vissa grejor och förlåt att jag inte var världens roligaste igår.
Men på ett sätt är det kanske inte så konstigt med tanke på vad som hände.
Men iaf, det hoppas jag löser sig.

Men nog om det, idag är det söndag och jag är frisk och får träna *jag hoppar av glädje*.
Ändå så är jag lite nervös för det är bara tre träningar kvar tills J-cupen men det ska gå.
Har ju sagt att jag ska hålla kvar min dubbelhalv ( två volter i luften med en halvskruv i sista volten ) och så blir det nog att jag lägger på den liten vändning på min dubbel pik med så det blir dubbelpik halv ( samma som dubbel halv fast i pikerad position ) och sen så måste jag förbättra min överslagvolt som jag inte alls var nöjd med sist. Men det ska jag klara, jag stod ju men jag måste få med mig mer fart i slutet. Och inte nog med det, ska nog sattsa på helskruv bak med, eller iaf försöka på dessa tre sista träningarna men det ska gå!
Men nu ska jag gå, ska plugga lite och fixa inför träningen men först lite bilder från igår!    =)




Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0