Slagsmål..

God morgon!
För mig är det inte en så bra morgon för imorse så började Chivas ( min hund ) och Cowboy ( hunden som vi passar) bråka för Cowboy gick fram till Chivas mat efter att han ätit upp och då blev det slagsmål mellan dem. De bet och slog i varandra och alla väggar som var runt omkring!
Men som tur är lyckas Johan ganska snabbt dela på dem och jag får med mig Chivas in i kontoret. Där ser jag att han haltar. Han har ont i två tassar, en fram- och en baktas. Men när jag kommer ut så ligger det blod, och det första jag gör är och kollar om Chivas blöder men det gör han inte, Men Cowboy blöder från örat, ganska mycket så mamma och Johan håller just nu på att försöka sätta stop på blödningen. Det verkar gå sådär, men slutar det inte blöda snart så blir det vetrinären med Cowboy, men inte så kul att det inte är vår hund och att bara att kolla kan gå på typ 2000 i självrisk bara. Men det verkar som vi slipper det. Så nu merdans när de äter så sa vi att de får äta i två olika rum, för de har aldrig bråkat innan så det är inget sånt. Men båda dessa hundar älskar sin mat och därför så blev det bråk idag.
Får hoppas att det blir bra med båda snabbt.
Men nu måste jag plugga!

Puss på er


Chivas, min hund    :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0