skridskoåkning!

Idag åkte vi skrivdskor men klassen. Det var väl ganska kul, men jag var som bambi på hal is  =P
Efter det åkte jag till stan och bytte mitt armband och köpte skade tejp. Sen hem och in till stan igen med min mobil, fick ett nytt simkort. Överlycklig var jag för tänkte att nu kommer jag äntligen att kunna göra allt igen men ack så fel. Inte funkade det nya simkortet heller så nu är jag jävligt irriterad och arg. För jag behöver min telefon. men det får väl gå..
Nu lite bilder från idag!

Bea och Josse

Erika!
¨
Jag jobbar flitigt , NOT x)

Skridskor med klassen!

Jag och Josse !

Bea och Josse!

Jag, snygg NOT och ja vi var tvugna att ha hjälm :P

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Bea

Du var ju inte alls bambi på hal is det trillade ju iaf inte som mig haha :)

2008-10-13 @ 21:02:41
Postat av: Erika

Hihihi så heta ni är =)

2008-10-14 @ 17:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0