SJUK :/

Gaah, jag är sjuk och mår inte alls bra. Lite bättre än igår iaf, hoppas jag kan träna imorgon för då är det ju bara 5 träningar kvar tills J-cupen. Och jag är nervös men det har minskat lite för jag stod på min dubbelhalv i lördags så. Men dock så känner jag att jag måste förbättra min överslag volt och min dubbelpik kanske lägger på en dubbel halv, hoppas det går bra bara.
 Men det ska det, det gäller ju att intala sig själv det. Så jag ska klara det och så måste Erika säga det för då går det!
Gjorde iaf det i lördags så Erika måste säga det igen. Men nu ska jag gå och fixa lite eller vila lite.
Hoppas ni mår bättre än mig!

Puss på er


(bild jag , för ett tag sedan )
--------------------------------------------------------------------------

                            So fine this day
        all your problems has gone away,
        But tomorrow, when you wake up
         all your problems are back to stay....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0