Onsdag!

Hej bloggen!
Nu sitter jag i skolan och har min jobbiga rast som alla andra onsdagar. Vi började tio över åtta idag och då hade jag prov i italienska för jag var ju sjuk när de hade de förra veckan. Sen så nu har vi redan haft rast i en halvtimme men har fortfarande rast i typ 40 minuter till. Jobbigt men det får gå.
Iaf, italienska kändes bra hoppas på att det blir G minst men ett VG ell MVG hade ju varit så mycket bättre och skönare att få. Något som är mindre bra var min träning igår, gick inte alls bra och det känns så neröst nu för det är bara en träning kvar nu till J-Cupen.  Men det ska gå, precis som i söndags då jag kraschlandade men körde samma varv igen och det gick. Så jag lovar alla F":are att jag ska rycka upp mig och köra så jävla bra på både torsdag och lördag!

Och sen så måste jag säga att alla som bor i Halmstad eller nära Halmstad borde kolla på tävlingen på lördag. Det är både killar och tjejer som tävlar. Det börjar klockan 15.00 i Högskolehallen här i Halmstad.  Så kom och kolla om ni inte har något annat att göra  =)
Nä, men nu ska jag vara duktig och försöka hinna klart med engelska uppgiften så är den ur världen så man kan göra allt de andra som kommer sen direkt.
 Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0