Mysdag med mamma i Gbg idag och en massa shopping!

Hej bloggen!!
Idag hade jag och mamma en mysdag. Vi var i Göteborg och shoppade och bara hede en dag tillsammans.
Det var längesedan vi två gjorde något själva så det var jättemysigt och kul.
Nu tänkte jag visa lite av de grejor som jag köpte ( eller rättare sagt mamma köpte till mig )




Det blev en del kassar iaf :D







Det blev lite grejor iaf, :D
En tröja från Monki
En klänning från Gina tricot
En tunikaliknandetröja från Zara
En grå baskofta från Zara
Ett hårband från Lindex
En mascara från Kicks
Och en liten söt väska från Lindex    =)
Mamma och jag hann även inom IKEA en snabbis där jag köpte en ram till lite bilder som jag vill ha på väggen.
Bild på det kommer när den är uppsatt på väggen med bilder i :D
Tack mamma för en underbar dag!
Men nu ska jag gå upp och se High school musical 2 för jag såg nyss 1:an ( kalla mig töntig om ni vill) men jag tycker att dessa filmer är väldigt bra. Och på måndag ska jag och syrran gå och se HSM 3  =)
Kul, kommer säkert nämna det då, btw snart får jag tillbaks min egna dator *lycka*

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Bea

finfina kläder :)

2008-10-27 @ 11:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0