Mobilnörd!!!

Nu sitter jag här i skolan och har datorkunskap :/ booooring är det för jag är klar med alla excel uppgifter så just nu gör jag inte så mycket. Sen efter detta är det lunch och sen bara företagsekonomi B och småföretagande innan jag får åka hem. Men idag när jag kommer hem så är blir det att städa mitt rum och övervåningen. Det är kanske inte det roligaste men det måste ju göras.

men på tal om namnet på detta inlägg, jag har kommit på att jag är världens mobilnörd. Har inte tänkt att jag håller på så mycket med mobilen men det gör jag verkligen. Som igår, jag somnade med mobilen i handen och vaknade med den i handen. Och detta är inte ens första gången jag gör det. Så jag är en mobilnörd, haaha x)
Men det tar jag för jag vet att jag är beroende av den men kanske lite för mycket märker jag när jag kan somna med den i handen.
Det är ju nästan lite sjukt att när jag är jättetrött att jag inte ens lägger den på mitt sidobord vid sängen.
Det hade ju varit bättre, men så lär det väl inte bli. Men jag ska försöka slita mig så jag slipper vakna av att det vibbrerar eller låter i min hand mitt i natten av att jag får sms eller något. Och ja, jag får sms mitt i natten. Händer ganska ofta att folk tror att jag är vaken sisådär 1 eller 2 på natten mitt i veckan då jag har skola. Men så är det inte, jag brukar faktiskt somna vid elva eller tolv. Och det finns ju en anledning till det och det är att vissa dagar då jag börjar tidigt så går jag upp klockan halv sex för jag måste hinna gå till bussen och fixa med Chivas och så. Jag menar att han måste ju också få sin tid för promenad och hans mat ( som man ska fixa varje morgon). Men jag klagar inte, jag älskar min hund så han är värd att gå upp lite tidigare för   =)
Men nu ska jag gå och göra en massa annat skit.

Puss på er

P.S Jag saknar min vanliga rosa mobil för min heta lånetelefon SUGER!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan!



Bli medlem här och det enda du behöver göra är att värva medlemar, har du värvat minst 7 stycken så har du redan ett presentkort på 500 kr från MQ!! Hur bra och smidigt är inte det? Kom igång du också :)

http://www.gratisgen.se/ref/95555

2008-10-23 @ 06:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0