J-Cupen!

Det var ju som sagt J-cupen i helgen! =)
Vi började med uppstigning i Frösakull klockan 09.00 men vi var nog uppe lite tidigare.
Sen åt vi frukost och packade ner våra grejor. Sen så kom det lite bilar som tog oss till Högskolehallen.
Väl där så började värma upp och så hade vi en rejäll mjuka.
Sen var det föträning men en grymt lång sån för det var så lång tid imellan varje gren och så öven på tävlingen.
Sen vid 15.00 satte tävlingen igång och sen när det blev vår tur så körde vi fristående!
Det gick bra, poängen blev 8.50!
Sen efter en timmes väntan så var det dags för hopp, gick helt okej. Vi hade ju ganska många chansningar och så.
Men detta gick ju bra och ger oss lite mer självförtroende för JSM, tycker iaf jag.
Poängen i hopp blev  7.30.
Sen efter 40 minuter så var det dags för vår sista gren för dagen matta.
Det gick bra, vi hade tydligen fått lite avdrag för alla våra skruvar inte var helt runt men det fixar vi tills JSM.
I matta blev poängen 7.75.
Vi var nöjda med dagen och vi slutade totalt 5:a vilket var jättebra   =)

Sen så idag mådde jag skit när jag vaknade så jag har typ bara sovit hela dagen. Men det börjar bli bättre.
Men denna vecka kommer det bli dåligt med bloggande för min dator är fortfarande på lagning då windows hade kraschat. Bättre det än hela datorn så han som var där när mamma lämnade in datorn sa att det inte skulle ta så lång tid så i veckan hoppas jag att få tillbaks den. Men kommer nog ändå få lite tillfällen till att blogga men får se när =)
Men nu ska jag fortsätta kolla på Andra avenyn sen sova för jag är jättetrött.

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0