I skolan...

Nu sitter jag i skolan och ska snart ha prov. Företagsekonomi B prov är det som står på tur. Erika ringde nyss och sa att hon missat alla bussar men jag sa att 30:an kommer nog snart att den bara är sen men hon började iaf gå där ifrån och när hon går så kommer hennes buss, stackarn får nu cykla i regn till skolan :/
Men hon kommer iaf tidigare än om hon skulle vänta på nästa buss.
Men nu måste jag gå för måste hämta mina grjor i skåpet som är längst ner i skolan.
Men idag är det att göra prov, skriva talet klart till föredraget, fixa power pointen, köpa smink, köpa skadetejp till min knän och sen träna sen ta mig hem och laga mat och fixa =)

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0