HÖSTLOV!!!

Jaa, äntligen säger jag iaf. Lov så skönt, men ändå sådär för jag kommer behöva plugga iaf så.
Lovet är ändå ganska fullspäckat med en massa roliga grejor och massa träffar med de bästa!!   =)

Måndag : Bio med lillsyster   :D (high school musical 3 ska vi se ) !!!
Tisdag  : Träning, plugga svenska ord och göra en likviditetsbudget !!
Onsdag : Träffa Josse och Bea, köpa lite grejor på stan. Träna?
Torsdag : Träffa Hanna, träna !!
Fredag : Ännu inget planerat, träna och plugga kanske??
Lördag : Josse och Bea kommer hit :D vitchoklad kaka jaa, så ska det va :P
Söndag : Plugga och träna!


Ett ganska skönt lov ändå med mycket fikastunder tror jag , och träffa Hanna igen kul :D
Var ju så för länge sedan vi sågs. Och såklart att träffa Bea och Josse, dock så saknas Erika men den lilla filuren har åkt till spanien så henne får vi se när hon kommer hem igen :D
Men du ska veta att jag saknar dig, och det blir inte hel BeaJosseErikaEvve kväll utan dig.
BJEE is the shit så alla vet det nu med :P

Men nu ska jag gå,
Puss på er

Kommentarer
Postat av: Bea

det kommer bli kulkul :D

2008-10-27 @ 18:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0