God morgon!

Nu sitter jag här och ska åka ganska snart och jag gick ju upp tidigare för att fixa idag men det gick ju inte så bra för jag låg kvar i sängen en timme typ och nu blev det stressigt men ska iaf försöka fixa lite. Idag står det på agendan:
09.35 - 10.35 Matematik B
10.40 - 12.00  11.00 Företagsekonomi B för sen måste vi åka in till stan och hålla föredrag!
11.30 - 13.30 Föredrag och lunch på Scandic
13.10 13.45 - 14.40 Praktisk marknadsföring
14.50- 16.30 16.00 Småföretagande ( men vi ska göra en marknadsundersökning så vi kommer nog iväg tidigare, vilket är bra för det måste jag för vi ska samlas hal sex och träna idag och om jag hinner min fyra buss hem så är jag hemma halv fem sen fixa det sista och hinner i tid till träningen :P )
Men nu måste jag gå!

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0