*gäsp*

Hej bloggen!
Nu sitter jag här på praktiskmarknadsförning. Ska göra en egen annons men jag vet inte vad jag ska annosera om.
Någon som har ett förslag!? (A)
Idag är jag skittrött och jag känner att det både syns och märks på mig för jag orkar ingenting idag.
 Plus att jag är lite tjurig,men tror att det är för att jag är trött.
Snart så är dags att sluta och då är det dags för gympa. Men det suger för jag har glömt både tejp och knäskydd idag så jag får inte landa hårt, trilla eller springa för långt då jag börjar få ont i mina knän.
men jaja, får försöka. Men det känns meningslöst för mina knän är helt svullna, troligtvis sen tävlingen då de blev ganska hårt belastade. Men nu ska jag söka runt efter lite idéer till min annons.

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0